נשארים חזקים... נשארים ביחד !!!
'מיזם השיקום ממואפ' מפתח ומספק מערכות TeleCare ו-CareManagement לרפואה ביתית לפצועי צה"ל ונפגעי לחימה (גופני, נפשי, פוסט טראומה) בחרבות ברזל לכל תקופת השיקום. כל אחת ואחד מהם יעבור תקופת שיקום ארוכה ומייסרת בעיקר מרחב הביתי ביחד עם משפחת והצוות הרפואי-שיקומי התומך. אחד הגורמים החשובים להצלחה של שיקום נוירולוגי, אורתופדי, גופני ונפשי הוא היכולת של המטופל להתמיד בטיפול ובתרגול ולחיות חיים מאוזנים ככל הניתן. הצלחת תקופת השיקום היא קריטית במובנים רבים במיוחד להצלחת החזרה של המטופל לשגרת חייו ולמעגל העבודה, לצה"ל וכמובן למשפחה. מיזם השיקום ממואפ רוצה להבטיח את ההצלחה המלאה של תקופת השיקום, קיצור תקופת השיקום, מניעת אשפוזים חוזרים, שילוב כל הגורמים המטפלים וכל במידע והידע לפלטפורמה רפואית שיקומית אחת.

הרעיון המרכזי החדש של מיזם השיקום ממואפ הוא להתקין במרחב הביתי של כל פצוע צה"ל את הפלטפורמה הטכנולוגית שפתחנו שהיא מערכת מוכחת וישימה למידע, ידע ותקשורת לטיפול מרחוק TeleCare, המציגה על גבי מסך חכם (והודעות והתראות בסמארטפון האישי) בכל רגע נתון את המידע והידע הנדרשים לבצע את כל פעילויות השיקום בכל רגע נתון, שעה אחר שעה, יום אחר יום עד להחלמה מלאה וגם לאחריה. המידע כולל את כל תכנית השיקום והטיפול, לו"ז, תזכורות, התראת תרופות, תרגולים וטיפולים ב-LIVE, סרטוני הדרכה, מוסיקה מרגיעה, תוכן לשעות הפנאי ולשיפור איכות החיים - וגם אפשרות לתקשורת וידאו צ'אט עם בני המשפחה והצוות הרפואי המלווה. המערכת עוטפת את המטופל בכל רכיב הקשור לשיקום ולא מפספסת אף נתון ובכך תורמת במישרין להצלחת תקופת השיקום בין היא קצרה או ממושכת, בין אם המטופל נע במרחב הביתי או שהוא מרותק מיטה שאינם צריכים לתפעל ולהפעיל את המערכת הפועלת באופן אוטונומי ואוטומטי מלא ולפיכך מתאימה מאוד לקטועי גפיים ולשיקום נירולוגי ולפצועים עם אוריינות דיגיטלית נמוכה.

מידע נוסף 052-3536246
קישור לטופס צור קשר

דוד הישראלי מהיישוב עפרה מספר על השימוש בממואפ לטיפול בבנו פצוע צה"ל ממבצע 'צוק איתן'
"בני יהודה יצחק הישראלי נפצע פציעת ראש קשה במבצע "צוק איתן " לצערי הפציעה הביאה לפגיעה קוגניטיבית קשה שפוגעת בזיכרון לטווח קצר ובהתמצאות במרחב ובסדר היום שלו . דבר זה גורם לו לחוסר ביטחון ולחוסר שקט. השימוש בממואפ ומיוחד במערכת של סדר היום, מסדרת לו את המציאות סביבו מארגנת לו את סדר היום , ומוסיפה לו רגיעה ושמחה".

מידע נוסף 052-3536246
קישור לטופס צור קשר




פצועי צה"ל / נפגעי לחימה image