לבן המשפחה המטפל

1. מפחית את הרגשת הדאגה והחרדה. 2. מאפשר שליטה על המצב כל הזמן. 3. מסייע מקרוב ומרחוק, גם מחו"ל. 4. יכולת עדכון ותגובה מהירה. 5. נותן סיפוק והרגשה טובה של נתינה. 6. משתף ומאחד את כל המשפחה. 7. ביקורי בית וירטואליים מכל מקום. 8. קל להתקנה, לשימוש ותפעול. 9. כלי יצירה לכל המשפחה. 10. מסייע לשיפור וחיזוק הקשר. 11. תומך בשיפור תפקוד ודחיית תלות. 12. כל בני המשפחה משתתפים בטיפול.

 

למטופל

1. לא דורש תפעול, אוטומטי לחלוטין. 2. מחזק מאוד את העצמאות והביטחון. 3. מגביר את הפעילות והרצון לעשות. 4. מתווך את המציאות בצורה רצופה. 5. מסך גדול, נגיש, חכם וידידותי. 6. מציג תזכורות, תרופות ופעילויות. 7. עושה סדר באי הוודאות ומשמש כעוגן. 8. מאפשר לראות ולשוחח עם המשפחה. 9. הנחיות ותמיכה לשמירה על התפקוד. 10. תמיכה בפעילויות חברתיות ופנאי. 11. מפעיל את הזיכרון לטווח קצר. 12. מחזק קשרי משפחה וחברה.

 

למטפל המקצועי

1. כלי עבודה (דיגיטלי) טיפולי נוסף. 2. יכולת טיפול מרחוק ומכל מקום. 3. יתרון יחסי, בידול וחדשנות. 4. הרחבת השירותים והתשלום. 5. כניסה לעולם המחר הדיגיטלי. 6. שיפור איכות השירות והטיפול. 7. יכולת התערבות מהירה בעת בעיה. 8. פתרון יחודי לדיור מוגן ובתי אבות. 9. מתאים לטיפול פליאטיבי והוספיס בית. 10. ניתן להשתמש בערכה מספר פעמים.