בעיות זיכרון, שכחה, דליריום imageבעיות זיכרון, שכחה, דליריום image
הכירו את MemoApp... המצאה ישראלית דוברת עברית (ושפות לועזיות נוספות), כל מה שחיפשתם ורציתם במטפל אחד ממשפחת ה-telehealth (רפואה מרחוק). רוצים לדעת יותר על MemoApp ואפילו לקחת אותו מחר הביתה כחלק מהטיפול שלכם בבן משפחה הסובל מבעיות זיכרון ושכחה?? כנסו לעמוד הזמנה:  www.memoapp.co.il

מֶמוֹאַפְ MemoApp - שיטת טיפול בשילוב מסך חכם המסייעים בעת בעיות זיכרון, דמנציה וקשיים בהתארגנות

מקובל לחשוב שאנשים החיים עם מוגבלות הם עיוורים, חרשים, נכים ... אולם אחוז גדול מאוכלוסייה זו הם אנשים עם בעיות זיכרון, קשב וריכוז, בלבול וקשיים בהתארגנות... אנשים אלו מתקשים לקיים אורח חיים תקין ולנהל סדר יום רציף והם אינם פעילים ועצמאיים כבעבר - וזאת כתוצאה מירידה ופגיעה בזיכרון, מתהליכי זיקנה, מחלות ובעיות של ניוון מוחי וירידה קוגניטיבית כגון: דמנציה, אלצהיימר, אוטיזם, תסמונת דאון, פיגור שכלי, הפרעות קשב וריכוז, משברים נפשיים ועוד.

אנשים אלו הם גם 'מאותגרים טכנולוגית' ואינם יכולים להפעיל בעצמם סמארטפון, טאבלט, מחשב, טלוויזיה או כל טכנולוגיה דיגיטלית אחרת העשויה לעזור להם. לטכנולוגיה המסייעת של מֶמוֹאַפְ MemoApp (שילוב של שיטה, אפליקציה ומסך) יש פוטנציאל אדיר לחולל שינוי דרמטי בחייהם ולעזור להם לנהל אורח חיים בריא, עצמאי, פעיל ומכובד, להמשיך לחיות בבית ובקהילה ולהשתלב ולתרום בכל מעגלי החיים.

אנשים רבים בישראל נעזרים יום יום במסך החכם של מֶמוֹאַפְ MemoApp כדי לפצות על בעיות והפרעות בתפקוד ובזיכרון ורובם ככולם (ביחד עם בני משפחתם המטפלים) מציינים לטובה את השינוי והשיפור שחל באיכות חייהם והפיכתם מפסיביים לאקטיביים.


מֶמוֹאַפְ MemoApp מורכב משלושה חלקים מרכזיים:

1. מסך חכם (המכונה גם מסך זיכרון חלופי AMA) - הוא הרכיב המרכזי והוא מותקן בביתו של 'מאותגר היום', במקום מרכזי ובולט (ברוב המקרים בסלון) ומציג את המידע שעוזר ומסייע למטופל להתנהל לאורך כל היום. ברוב ההתקנות אנו משתמשים במסך טלוויזיה סטנדרטי LED בגודל של 32 אינטש' אותו אנו מספקים בהשאלה. ניתן להשתמש במגוון רחב של מסכים כגיבוי או בנוסף למסך המרכזי (לדוגמה ניתן להתקין למטופל בסלון את מסך הטלוויזיה ובחדר השינה טאבלט).

2. תוכנת ממואפ - יישום אינטרנטי המותקן בקלות בכל טלפון נייד, טאבלט, מחשב נייד או במחשב אישי ובעזרתו בן משפחה Caregiver או מטפל גרונטולוגי יוצר ועורך את התוכן עבור המטופל. האפליקציה נועדה לכתוב, לערוך ולהציג את המידע הפרסונלי במסך של המטופל, בכל עת ולפי הצורך, החל בסדר יום ועד להודעות דחופות, כולל תזכורות לנושאים חשובים בתחום הבריאות (רופאים, טיפולים, תרופות, היגיינה) תזונה (שתייה, ארוחות, קניות) ופעילות (ספורט, בילוי, אירועים, משפחה). המידע מוצג במסך מבוקר ועד ערב ובהתאם לשעות הפעילות של המשתמש וזאת בצורה בולטת וקריאה. ניתן לשלב במידע תמונות, סרטוני וידאו, מוזיקה ולפעול בקלות ובייעילות ע"פ השיטה שפותחה.

3. שיטה וטכניקה - פותחה לאור הניסיון הרב שהצטבר בטיפול באב בדמנציה ובפיילוט ממשך בהשתתפות משתמשים רבים נוספים, היא קלה להבנה ולמימוש והתוצאות מרשימות ביותר, כל משתמש והישגים וההצלחות האישיות שלו. היתרון בשיטה שהיא מתאימה לכל משתמש ואינה תלוייה בזמן או בדרך מימוש אחת ומתעדכנת מעת לעת בשיפורים וחידושים, המלצות וטיפים ומאפשרת גם לבני משפחה שאינם מטפלים מקצועיים להעזר בה לשיפור העצמאות התיפקודית ואיכות החיים של המשתמשים. השיטה משלבת בין מסרים כתובים, מסרים חזותיים (תמונות וקטעי וידאו), מסרים קוליים (התראות, הקלטות, מוסיקה) בכדי ליצור גירוי חושי מלא ברוב שעות היום. השיטה מעודדת ומאפשרת למשתמשים ולבני המשפחה להיות שותפים ביחד בהצלחה, שיטת ממואפ היא נעימה, לא מכבידה ומאוד מקדמת את המשתמש שבהדרגה מתמיד ומצליח להבין את חשיבות השימוש במסך ובשיטת ממואפ.


ההורים שלכם מעל גיל הפנסיה, לא בריאים כפי שהיו ומתקשים בתפקוד היומיומי...? 

מרבית המבוגרים מזדקנים בביתם, והטכנולוגיה יכולה להעצים אותם ולהקל על בני המשפחה המטפלים והדואגים להם. מסך מֶמוֹאַפְ MemoApp פותח במיוחד עבור אוכלוסיה זו והוא מותקן בדירתו של ההורה המבוגר ועוזר בטיפול במגוון בעיות אופייניות כגון: בעיות בזיכרון, שכחה, בלבול, ירידה קוגניטיבית, בדידות, ירידה בפעילות ובמוטיבציה ואף מתאים לעזרה בטיפול בדמנציה, אלצהיימר, פרקינסון או מוגבלות ובעיות אחרות. מסך מֶמוֹאַפְ MemoApp מציג באופן רציף וקבוע מידע פרסונלי מגוון ועדכני ומסייע למבוגר להמשיך לנהל אורך חיים מלא באופן עצמאי ואוטונומי, מחזק את תחושת הביטחון העצמי, עוזר להפיג את תחושות הבדידות, מסייע לתפקד ולהיות פעיל, מפחית רגשות מתח וחרדה ותורם ל"זקנה פעילה" ו"עצמאות תפקודית" שהם סגולה לאיכות ואריכות חיים - ובמקביל מסיר דאגות, לחצים ומקל על הקשר ועל הטיפול של בני המשפחה.

מֶמוֹאַפְ MemoApp מסייע לשמור על עצמאות ההורה...!

החשש הגדול ביותר עקב השינויים מגיעים עם הזדקנות היא ירידה טבעית בעצמאות של ההורה, אשר באה לביטוי בשינוי פיזיולוגי ונפשי. האתגר של מֶמוֹאַפְ MemoApp היא לעזור להורה לשמור על הכבוד שלו באמצעות שמירה על העצמאות והתפקוד היום יומי שלו. השיטה בשילוב האפליקציה ומסך מֶמוֹאַפְ MemoApp משמש תחליף לזיכרון הדועך וכלי תקשורתי משמעותי ואפקטיבי המצליח "להפיק חיים" מהמבוגר שנמצא בהידרדרות מנטלית ולהחזיר אותו לשגרת חיים ולפעילות. המוצר אינו מצריך ידע תפעולי מהמשתמשים והתקשורת מושתתת על תקשורת אינטרנט ביתית. המיזם הושק בתחילת שנת 2016 בעקבות הצורך והרצון לעזור לאב מבוגר הסובל מבעיות זיכרון ודמנציה, כיום מסכי ממואפ מותקנים בהצלחה בבתיהם של מבוגרים רבים בישראל ובמחלקות סיעודיות בבתי אבות ובמרכזים רפואיים - שיטה (טכניקה) להבנת צרכים והדרך הנכונה והיעילה לסייע.

טכנולוגיית מֶמוֹאַפְ MemoApp (באנגלית TeleCare) הוא הפתרון הראשון מסוגו להנגיש מידע, הודעות ותזכורות לאנשים מבוגרים וצעירים כאחד הסובלים מבעיות זיכרון, שכחה, בלבול, בדידות, ירידת קוגניטיבית MCI, דמנציה, אלצהיימר, פרקינסון ובעיות ומוגבלויות אחרות ומשלב עקרונות 'שיטת התיקוף Validation' לביטוי אמפתיה כלפי המבוגר והכלה של עולמו.

הירשמו עכשיו בטופס 'צור קשר' ואנו ניצור עמכם קשר לתאום התקנה ומענה על שאלות ואם תרצו נשלח לכם מצגת מפורטת אודות מֶמוֹאַפְ MemoApp אותה תוכלו להוריד למחשב ולשלוח לבני משפחה או לקולגות.