1. טכנולוגיה תומכת ומסייעת

ממואפ (שיטת טיפול, אפליקציה ומסך חכם) הוא מוצר חובה בכל מקום בו מתגורר אדם המתקשה בניהול חיי היום-יום והוא ללא ידע ויכולת טכנולוגית להפעיל מוצרים אלקטרוניים. ממואפ תוכנן ופותח במיוחד לתמוך ולסייע 24/7 לאנשים בזקנה או מוגבלים, לאנשים הסובלים מדמנציה ואלצהיימר, בעיות זיכרון ושכחה, ירידה קוגניטיבית וירידה בתפקוד, ניוון מוחי, אוטיזם והפרעות קשב וריכוז (אנשים הנמצאים מתחת לסף ההכרה והתודעה).

3. תזכורות, פעילויות ותוכן אישי

במקביל אתם יכולים לעזור ליקירכם בניהול וביצוע שגרת יומו בעזרת תזכורות, פעילויות וסדר יום שאתם מעדכנים והם מוצגים לו באופן שוטף והשלט בממואפ ובכך לשפר את ביטחונו ואת עצמאותו ואף לשמח אותו בעזרת מוסיקה שהוא אוהב ולעניין אותו במידע משפחתי מגוון המוצג לו בעזרת תוכן נגיש, יוטיוב, תמונות וסרטונים שאתם יוצרים עבורו, להניע אותו לפעולה ולסייע לו במעבר מפסיבי לאקטיבי.

2. מפגשים וירטואליים ושיחות וידאו

לכן בשגרה ובימי קורונה, גרים רחוק או בסגר, ממואפ מקצר עבורכם את המרחק, מדלג מעל הסגר והבידוד ומאפשר לכם מכל מקום ובכל זמן לבקר את יקירכם, לראות ולחוש מה שלומו, לשוחח עמו בלי הגבלה, לעקוב אחר מצב בריאותו ואף לסייע לו בבדידותו. כל אחד מבני המשפחה יכול לבקר ולשוחח עם יקירכם גם אם הוא נמצא בחו"ל. הביקור והשיחה לא דורשים מיקירכם הפעלה או ידע ויכולת טכנולוגית, הכל מוצג לו בצורה אוטומטית.

4. נגיש, נח להתקנה ולתפעול

ממואפ מותקן ומשולב בבתים רבים ברחבי הארץ, בדיור מוגן, בתי אבות ומעונות טיפוליים וסיעודיים. אנו משתפים פעולה עם גופים ועמותות ותומכים ומסייעים למשפחות רבות. את ממואפ ניתן להזמין באתר, לשלם בשיחת טלפון בכרטיס אשראי או הוראת קבע, לאסוף ולהתקין באופן עצמאי אצל יקירכם או להזמין מאתנו התקנה מקצועית.