עמותת מלב"ב (מרכז לטיפול בקשיש בקהילה) מספקת מעטפת שירותים בקהילה לאנשים עם דמנציה ואלצהיימר. העמותה יוזמת, מפתחת ומפעילה תוכניות ושירותים שונים ומגוונים לרווחת האנשים המתמודדים עם דמנציה ואלצהיימר. מיום הקמתה, מתמחה מלב"ב בשיפור איכות חייהם של מקבלי השירות ומשפחותיהם ומתמחה במתן שירותים לאנשים עם דמנציה ואלצהיימר, בכל גיל. מידי שנה מקבלים אלפי אנשים, המתמודדים עם דמנציה ואלצהיימר, כמו גם בני משפחותיהם וקרוביהם, עזרה, סיוע וטיפול במגוון שירותי מלב"ב, המסופקים בסביבתם הטבעית, המוכרת להם – בקהילה.

מאז אוגוסט 2020 מקיימת מלב"ב קשר הדוק עם מיזם ממואפ במסגרתו אנשי המקצוע של העמותה ממליצים לבני המשפחה המטפלים על התקנת מערכות ממואפ בבתיהם של יקיריהם המתמודדים עם דמנציה ואלצהיימר. לחברי העמותה הנחה מיוחדת וליווי צמוד בכל שלבי הטמעת המערכת ותחילת הטיפול.

קישור לעמוד מידע אודות ממואפ ודף הזמנה של המערכת לחברי מלב"ב

במסגרת שיתוף הפעולה מלב"ב מפרסמת את ממואפ בניוזלטרים ובפרסומים נוספים ומביאה לידיעת החברים בעמותה את מגוון הפתרונות של ממואפ. לאחרונה קיימה מלב"ב כנס וירטואלי בנושא טכנולוגיות ודמנציה במסגרתו הרצה רוני אפשטין (ממיסדי ממואפ) בהרחבה על הנושא.

קישור להרצאה של רוני אפשטין במסגרת כנס מלב"ב

מלב"ב מפעילה ומפתחת מערך כוללני של שירותים מתקדמים ואינטראקטיביים לטיפול באנשים עם דמנציה ואלצהיימר ובני משפחותיהם ובהם:

מלב“ב עד הבית - שירות מכל הלב
שירות מקצועי, לבני הגיל השלישי בכל רמות התפקוד. השירות מציע מגוון טיפולים פעילות ותרפיות, תמיכה בבני משפחה ובמטפל העיקרי ושירותים מקצועיים נוספים. הטיפול ניתן בסביבתו הטבעית והמוכרת של האדם, בביתו שבקהילה.
למידע נוסף

מלב"ב טיפול מרחוק
בעקבות משבר הקורונה העולמי פיתחה עמותת מלב"ב מגוון גדול של טיפולים ופעילויות מרחוק.
למידע נוסף

פרטי התקשרות
בית מלב"ב, רחוב לאה פורת 21 ת.ד 3622 ירושלים, מיקוד 9103502
1-700-70-4533
02-653-75913
melabev@melabev.org
esters@melabev.org
/www.melabev.org.il
לעמוד הפייסבוק של מלב"ב