1 דקות קריאה
טיפול בבעיות זיכרון לאנשים היקרים לכם
המדובר באפליקציית מסך (מסך מחשב, יכול לפעול גם על טאבלט או סמארטפון, אך מומלץ מסך מחשב בגלל גודלו), ושיטת "ממואפ" המאפשרת לאנשי מקצוע ולבני משפחה לתמוך באופן רצוף וקבוע באנשים, שחלה אצלם ירידה קוגניטיבית, אלצהיימר, דמנציה ובעיות זיכרון ולעזור להם בעצמאות תפקודית.

המסך מותקן אצל האדם הסובל למשל מאלצהיימר, דמנציה ובעיות זיכרון ומציג מידע עדכני המסייע בחיי היום-יום. המסך לא מצריך תפעול בכלל ומיועד לאנשים, שלא מסוגלים לתפעל מכשירים אלקטרוניים.

מסך ממואפ בגרסה הכי בסיסית שלו הוא מסך טלוויזיה רגיל מסוג Led32 בגודל 74-48 ס"מ. המסך פועל 24/7 והתכנה יודעת להתגבר על ניתוקים ותקלות אחרות ומציגה מידע רציף לאורך כל היום. בערב המידע מתחלף ומוצג מסך 'לילה טוב' שעוזר לאנשים הסובלים מנדודי שינה ואינם יודעים אם עכשיו לילה או בוקר.

המסך מציג באופן רציף וקבוע תזכורות ומידע מגוון המסייעים לקשיש להמשיך בעצמאות תפקודית. מתי לקחת תרופות, מי בא לבקר, מתי ללכת למועדון הגמלאים, מה מזג האוויר היום, איפה הארנק שלי, דרישות שלום, תמונות וקטעי וידאו ועוד.

למי שהוא כבד ראיה, לצורך קריאה ניתן להשתמש ב"אורקם" – מצלמה זעירה המולבשת על המשקפיים ומסייעת ללקויי ראיה לקרוא מהמסך ללא כל קושי.

שיטת ממואפ מספקת עצמאות תפקודית למשתמשים בה. זו שיטה ייחודית, שנועדה לעזור בתפקוד של אנשים הסובלים מדמנציה ובעיות זיכרון שאותה פיתחו בהדרגה ושנוסתה בהצלחה במשך מספר שנים אצל מספר משפחות ומשתמשים בישראל.

כאמור, השיטה נעזרת במסך מידע בכדי לתמוך במשתמש ולעזור לו להגיע לעצמאות תפקודית, שמאוד חשובה בשמירה על הבריאות הכללית והנפשית. שיטת הסיוע החדשה מיועדת לבני משפחה הרוצים לקחת על עצמם את הטיפול באדם הסובל מדמנציה ובעיות זיכרון וגם למטפלים גרנטולוגיים \ מקצועיים המתמחים בטיפול באנשים הסובלים דמנציה ובעיות זיכרון.

השיטה אינה מסובכת וקל מאוד להבין ולהטמיע אותה כדי להקל על המשתמש. התוצאות מהירות ומרשימות וצריך להקדיש לכך רק כמה דקות ביום, מבלי להגיע פיזית לביתו של המשתמש. ניתן לשלוח למשתמשים במסך תמונות ודרישות שלום וגם סרטוני וידאו עם מסרים נחמדים וכל מה שיגרום להם לשמחה ופחות להיות בודדים.


קישור לכתבה ב-Telecom Experts


Telecom Experts הוקמה ע"י מהנדסים מומחים בתחומי התקשורת והמחשוב במטרה לסייע לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים לחסוך בהוצאות.