חברת 'ההורים שלי' בשיתוף מיזם 'ממואפ' מציעים לכם להתקין את המסך החכם של ממואפ ובכך לשפר את איכות החיים של יקירכם (וכמובן גם את איכות החיים שלכם) ולהעזר בממואפ לתקופה ארוכה בעזרת הליווי הצמוד והמסור שלנו. אנא מלאו את טופס הפנייה למיזם ממואפ במלואו ובדייקנות בכדי שנוכל להשלים את התהליך בהצלחה, תודה!

פרטים:

*
*
*
*
*
*

עלות שימוש

1000 ש"ח תשלום חד פעמי במקביל להזמנה. 
150 ש"ח מנוי חודשי כולל 500 דקות שיחה.
* המחירים לא כוללים מע"מ.
* המסך, המצלמה ואביזרי ההתקנה הם בהשאלה.
* ארבע (4) חודשי שימוש מינימום (זמן הטמעה סביר).
* סיום השימוש והתשלום בהודעה מראש של חודש.
* החזרת הציוד לממואפ בתאום מראש.
* עלות בתשלום נוסף:
- התקנת מתלה קיר: 350 ש"ח + מע"מ.
- התקנת זרוע ברקן: 550 ש"ח + מע"מ.

התקנה:

*
*

תשתיות:

*
*
*
*
*

מידע לצורך הקמת המסך לקראת ההתקנה:

*
*
*

תנאי שימוש:

יש לקרוא בעיון את תנאי השימוש המופיעים באתר זה תחת הנושא - TOOLS, ולהסכים להם ע"י הסימון מתחת לשורה זו.

עיקרי הסכם תנאי השימוש: 1. יעשה שימוש מושכל ומוקפד במערכת ע"פ הוראות הסכם השימוש. 2. השימוש ואחריות השימוש במערכת היא של המזמין בלבד. 3. השימוש במערכת מותנה בתשלום בעת ההזמנה ובתשלום השוטף כולל מע"מ. 4. הציוד שסופק הוא בהשאלה בלבד ויוחזר בגמר השימוש במצב טוב. 5. המשתמש מתחייב שלא להוציא או להעביר את הציוד מהמקום המיועד לו כפי שנקבע בהסכם.  6. מינימום מהירות נדרשת להורדה 100Mbps ומעלה, מינימום מהירות נדרשת להעלאה 5.0Mbps ומעלה. 7. הפסקת השימוש במערכת תתאפשר רק לאחר 4 חודשים מיום תשלום דמי המנוי הראשונים ובהודעה במייל חודש מראש והציוד שסופק יוחזר ע"י הלקוח בתאום עם צוות ממואפ לקליניקה בכפר סבא.  8. התשלום בגין ההקמה וההגעה להתקנה לא יוחזרו במידה והלקוח שינה דעתו וההתקנה בפועל לא התבצעה.  9. כל המחירים והעלויות לא כוללים מע"מ. 10. מומלץ לקבל הסכמתם של כל בני המשפחה שדעתם חשובה וזאת לפני ביצוע ההזמנה.

בסיום מילוי טופס ההזמנה והסכמה על תנאי השימוש, הטופס ישלח אלינו ואנו ניצור עמכם קשר לביצוע התשלום ולתאום אופן ומועד ההתקנה.

תודה מצוות מיזם ממואפ ומצוות חב' ההורים שלי