1 דקות קריאה
דואגים להורה מבוגר?

בני משפחה יקרים...
ברוכים הבאים למשפחת ה-Caregivers, המטפלים המשפחתיים של אבא ואימא שלכם. גם אנחנו במיזם מֶמוֹאַפְ MemoApp מטפלים כמוכם בהורה מבוגר הזקוק לנו יום יום שעה שעה ואנו עושים הכל להעניק לו אהבה ותשומת לב ולעזור לו להתמודד עם בעיות ותופעות הזקנה.

מעיון בגרף הגרפי (בתחתית העמוד) ניתן להתרשם בכמות וסוג הקשיים שבהם התמודדנו בטיפול בהורה עד ששילבנו עבורו את מערכת מֶמוֹאַפְ MemoApp ובעזרת הגרף תוכלו להתרשם כיצד הצלחנו לאזן בהדרגה את המצב של ההורה שלנו ולשפר את התפקוד ואת איכות החיים שלו שמאז שילוב מֶמוֹאַפְ MemoApp ממשיך לגור בגפו בדירתו אותה הוא אוהב וחזר להיות פעיל ועצמאי ללא צורך במטפל זר.

מֶמוֹאַפְ MemoApp היא מערכת מידע ממשפחת ה-TelaCare, תחום חדש לטיפול באנשים עם מוגבלויות בעזרת תקשורת דיגיטלית טיפולית וקוגניציה מלאכותית, תחום חדש ומלהיב שהתפתח אודות ליכולות האינטרנט שנמצא בכל בית.

המערכת כוללת:
1. שיטה וטכניקה טיפולית שפיתחנו והיא קלה להבנה והטמעה.
2. אפליקציה ליצירת תקשורת מגוונת ועדכנית, עשירה ויחודית.
3. מסך טלוויזיה גדול 32 אינטש (או מסך 40 אינטש לבעלי קושי בראיה) המותקן בדירת ההורה במקום מרכזי ובולט, פועל לאורך כל היום 24/7, ללא צורך תפעולי מצד ההורה (שצריך רק לראות, לשמוע ולקרוא את המידע שבמסך), המסך מציג להורה מידע פרסונלי חשוב, הודעות, תזכורות, התראות, אירועים, פעילויות, מידע חוויתי, דרישות שלום, זיהוי פנים, גירויי חושי, מולטימדיה, וידאו צ'אט ועוד ועוד ומעודד את ההורה לפעילות מגוונת ובריאה, בהתאמה מלאה לכל מטופל ולצרכים הספציפיים שלו ועבורו.

מֶמוֹאַפְ MemoApp היא המערכת הראשונה מסוגה להתמודד בהצלחה במגוון תופעות הזדקנות, בעיות זיכרון ושכחה, בלבול, בדידות, דמנציה ואלצהיימר... היא מומלצת ע"י רופאים ואנשי מקצוע ומותקנת אצל עשרות משפחות בישראל, בעלות נמוכה והתקנה מהירה.

באתר מֶמוֹאַפְ MemoApp שפע מידע אודות המערכת, מענה לשאלות, טופס הזמנה, דוגמאות למסכים והרבה המלצות של בני משפחה כמוכם שכבר התקינו את מֶמוֹאַפְ MemoApp עבור הוריהם. 

צרו איתנו קשר להמשך הסבר, מענה על שאלות, ייעוץ והנחיות לביצוע הזמנה



-------------------------------------------------------------------------------------